úterý 5. března 2013

Benefit - she's so Jetset aneb jak jsem se naučila používat tvářenku :D



Pojďme si povědět pohádku…

Bylo, nebylo… 
Žilo kdysi jedno nemehlo, které si neumělo aplikovat tvářenku. Bylo proto velice smutné a říkávalo si: „Proč zrovna já? Buďto vypadám jako Marfuša, nebo jako bych měla zašpiněné tváře. To není fér!“ Jednoho pošmourného dne, jinak stejného, jako kterýkoli jiný, přijel na bílém koni princ Benefit s kouzelnou krabičkou „she’s so Jetset.“   
Nemehlo bylo na „first-class face powder“ velice zvědavé, ale protože vědělo, že je stejně jenom nemehlo, nedávalo si přílišnou šanci, že by se mu podařilo tvářenku nějak slušně aplikovat. Jaké pak bylo jeho překvapení, když se mu pomocí tvářenky podařilo vykouzlit překrásného přirozeného efektu. Nemehlo bylo velice šťastné a rozhodlo se, že svojí radost vykřičí do světa:  
„Děkuji ti Benefite! Já můžu mít tvářenku!“


Každá z nás o kultovní značce Benefit určitě slyšela. Nevím, jak vy, ale od chvíle, kdy jsem o ní, respektive o jejích produktech, poprvé slyšela/četla, jsem toužila nějaký vyzkoušet. Nejvíce mě lákal všemi opěvovaný POREfessional a věhlasná řasenka They’re Real. Nakonec však volba padla na tuto zázračnou krabičku a mám pocit, že jsem snad nemohla udělat lépe. 

Krabička zepředu:


Ze zadu:

A po otevření:


Začneme zleva, kde najdeme POREfessional v miniaturní velikosti s obsahem 7,5 ml. Vzhledem k tomu, jak malé množství je ho potřeba (aplikuji jen na potřebná místa viz. nos a jeho okolí, si myslím, že i pidi-midi velikost vystačí na dlouhou dobu.)

Vedle POREfesionalu najdeme zasazené čtyři perleťové stíny(champagne please, gold card, pretty in mink, elegant esspreso), které mě z počátku lákaly tak nějak ze všeho nejméně. Prostě barvy, kterých mám doma dost. Po vyzkoušení se jim musím upřímně omluvit, jsou perfektní. Nepráší ani trošku trošičku a ty barvy jsou tááák nádherné...

Dále je v krabičce aplikátor, který jsem nezkoušela a asi ani nebudu, ale na druhou stranu, nikdy neříkejme nikdy, třeba se budu potřebovat někde na rychlo nalíčit :D

Tvářenka „first-class face powder“ mě velmi zajímala, obzvláště proto, že jsem tvářenkový analfabet a ať se snažím, jak se snažím, prostě se mi nedaří, nanést tvářenku, tak aby to vypadalo přirozeně. No tahle je asi blbuzdorná, protože se mi podařilo docílit úžasného rozzářeného efektu. 

Aplikátor na tvářenku jsem ponejprve beznadějně zavrhla, ale po vyzkoušení musím říct, že není vůbec špatný, naopak je dost použitelný. Štětec mi sice nenahradí, ale takhle na cestování je výborný.

Lesk na rty „life on the A list“ mi byl vlastně taky tak nějak zpočátku lhostejný. Prostě jsem chtěla zkusit hlavně Porefessional a The’re Real + mě zajímala tvářenka. Jak jsem byla omezená...  Nejen, že jsem se okamžitě zamilovala do očních stínů, ale odstín lesku mě skutečně mile překvapil. Je prostě úchvatný. Je teda pravda, že docela slušně lepí, ale ta barva…

No a nakonec favorit, o kterém už jsem vám psala v Souboji řasenek, řasenka They’re Real. Nemá ani smysl popisovat, jak skvělá je. Pokud jste tak dosud neučinili :D, přečtěte si článek, na který odkazuji výše, ve kterém všechny její vlastnosti podrobně popisuji.

To je pro dnešek všechno. Doufám, že vám takový skromný popis produktů stačil a v příštím článku se na všechny podíváme v akci. Můžete mi věřit, že je na co se těšit :-)

Jak se setík líbí vám? Daly byste si říct? Jste zvědavé na to, jaký look dokáže vykouzlit?A jaký je, nebo by byl, váš favorit od Benefitu?

PS: Pokud Vás zajímají aktuální novinky, můžete se podívat na pěkný článek o setu Feelin' Dandy a to TADY

4 komentáře:

  1. Míšo jsi slavná, Benefit tě sdílí na facebooku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni... Děkuju za upozornění, kdybys mi to nenapsala, tak si toho ani nevšimnu... Teď se cítím vážně děsně poctěná :D

      Vymazat
  2. Takova krasna paletka, kolik stoji? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jsem jí u nás v Sephoře nikde neviděla, mají tam teď ale jiné zajimavé sety, obzvlášť mě láká právě ten Feelin' Dandy, který stojí 790 Kč, když se na něj uplatní 20% sleva tak 630 Kč. Já ho dostala darem od manžela, kterému ho nejspíš poslala teta z Ameriky, takže nevím na kolik vyšel :-(

      Vymazat

Moc děkuji za Váš komentář :-)